tisdag 1 december 2009

Att jobba hemma!

Jag har nog världen bästa jobb!!! Flexibelt, utvecklande, utmanande och roligt på samma gång! Även om vi efter 4 år fortfarande kämpar med att få projektet att gå runt ekonomiskt så är det underbart!
Med den situation som vår familj befinner sig i just nu så är det helt otroligt vad välsignad jag känner mig att kunna jobba hemifrån. På tomten har vi en byggnad på 12 kvm som vi byggt om till ett kontor. Spotlights, soffor och en vacker bild från Tärnaby smyckar mitt lilla kontor.
Att få dom timmar då barnen är på skolan/dagis att sitta där helt ostört och sedan bara kunna plocka med sig sin bärbara dator och jobba dom två sista timmarna på dagen ifrån soffan är ljuvligt.
Känns som om Herren har välsignat mig med detta för att han visste att situationen med familjen och Lindas sjukdom skulle kräva det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar