fredag 20 november 2009

En sak är säkert!

En sak är säkert... att jag inte är någon bra bloggare! Även om jag tycker att det är skönt att sätta sig ner i några minuter, samla tankar om tillvaron så är det SÅ SVÅRT! Så hav tålamod (inte för att jag har några läsare, men ändå).

Just nu sitter jag i Mölndal hos min syster, vi kommer återuppliva vilande tradition genom att fira Thanksgiving! Ni vet där man äter sig proppmätt på en enorm kalkon. Detta var en tradition som upprepades årligen förr. Men för några år sedan insåg vi att alla var för "upptagna" för att ta på sig något mer än den stress som vardagen redan erbjöd. Så vi skippade ett år... och nästa... osv. Vi är nog alla fortfarande lika stressade, men vi kände nog alla att det var dags. All heder åt min syster som gick med på att husera oss i år.

Mer då? Jo, frugan har nu varit på ultraljud! Ett litet barn som sög på tummen är vad dom hittade. :) Allt såg bra ut. Värre är det med min fru.

Nu ska jag och Linda åka iväg och handla lite inför i morgon. Så vi hörs kanske... (om en månad då jag skriver nästa inlägg ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar